yokluğunda

on Çarşamba, Mart 18, 2009
yokluğunda ben ölüyorum
kalbim rehin intiharlarda
herşey senin yanında
bir saniye bile fazla kalabilmek için
ne olur beni öldürüyorsun
çok şey mi istedim
sen de beni seviyorsun
nolur
öldür beni
sensiz yaşamaktansa
al silahı eline
veya hançeri
vur beni alnımdan
veya tam kalbimin üzerinden
sensiz yaşayamam
kalbim sana ait
ben çok sağdık biriyim
ne yapabilirim
benim sana bağımlılığım var
ben sana muhtacım
yaşamak için
anlamıyormusun
seni bırakamıyorum
sen başkasına gideceksin ama
birazda beni düşünsen
belkide düşünüyosun
kendi acılarından düşünemiyosun
ne yapabiliriz
öteki hayat varmı acaba bizim için
öteki hayatta buluşabilirmiyiz acaba
kelimeler hayat burda tıkansada
seninle birlikte olmak istiyorum
ne olursa olsun
kalbim bir vurgun
sana
sensiz sahipsiz bir civciv gibi
çok güçsüz
ölüme mahkum
ama aşksızlıktan
sensizlikten
ne olur bana dön
ne kadar dönemeyeceğini bilsemde
içimde bir umut
insanlar umutsuz yaşayamaz
heralde beni insan yapan en büyük değerlerden biri bu
ne olur bee
olmaz mı he
hayata biz karşı koysak
ama koyamıyoruz
hayat Tanrı"nın oğlu
torpilli...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara