aşkıma...

on Pazartesi, Nisan 06, 2009
kalbime bir çizik attım
ama derin bir çizik
ömür boyu kalıcak bir çizik
aslında o çiziği sen attın
ömür boyu kalcak bir çizik
bir insanın koluna veya vücuduna jiletle atması gibi
öyle yaraladın beni
hep izi kalcak
istesemde hep siliniycek
yaşayana kadar
umarım öldükten sonra kurtulabilirim o çizgiden
çünkü o zaman kalbimden kurtulmuş olcam
çünkü şu an çok acı çekiyorum
dayanılmıycak kadar
senden kurtulamıyorum
hep kalbimdesin
tek kurtuluş yolum ölüm
ama onada değmezsin
beni sen öldürdün dünyada
yaşarken bıraktın
niye böyle bişey yaptın
sözde seviyorsun beni
böylemi
sen hayata yenildin
ama ben hala ayaktayım
çünkü varoluşum bunu gerektiriyo
keşke sende benim gibi ruhunu olgunlaştıabilseydin
benim gibi dayanklı olsaydın
maalesef her insan bir değil
kalbimde bilmeden attığın çiziğin hep durcak
seni hep hatırlıycam.

ağlıyorum şu anda senin yüzünden
kalbimden ne istedin
belki istemeden attın
belki hala neler çektiğimin farkında değilsin
belkide farkındasın ikimiz aynı acıyı çekiyoruz
o yeeeee
çok güzelmiş
senin acını çekmek
senin acınla ömür boyu yaşayabilirim
şu an olduğu gibi
bana uyuşturucu etkisi yapıyo
her an beni bayılttığı gibi
senin yüzünden hep uyuşmuş geziyorum
ama kimse bilmiyo
kimse farkında değil
beraber mutlu geçen günlerimizin ***** k*****im.

unutamam seni yar
bugünün yarını var

seni çok seviyorum anlasana
senin için ölmek üzereyim
bu kelimeler bile anlatmıyo beni
dünya bile anlatmaya yetmiyo beni

öldür beni
öldür beni
belki başka bir boyutta öldürüyosun
ama gerçek boyuttada öldürmeni istiyorum
yaşadığımız boyutta
beni öldürüyorsun
senin yüzünden her an ölüyorum
öldür benide kurtulayım
arkanda yaralı bir ruh bıraktın
hep acı çeken
bu güzel bişeymi
beni hiç düşünmedin
düşünsen gelirdin
nolur kalbimi kanattın
dayanamıyorum artık
gerçekten dayanamıyorum
bu dünyanın kuralları çok cı
eğer sen benim ruh ikizim olmasan çok ciddiye alıp bunları yazmazdım
neden böyle yapıyosun
bana acı çektirmekten hoşlanıyomusun
niye onu seçtin hemde bilerek
çok ayıp ettin bebeğim
unutamam seni yar
bugünün yarını var
kalbime bir çizik attın
kanarken bıraktın
hala bıraktıın gbi
kanıyor
ha yaşamışım ha ölmüşüm ne önemi var
senin aşkına hasret
hayattan zevk almadıktan sonra
bir gün acı içinde yanına gelcem
ve önümde diz çökcem
o an sen bana ait olmasanda başkasına ait olsanda
aitliğin ****** k*****im
bak bana küfür ettirdin
beni ne kadar bozduğunu anladın mı
acıdan küfür ediyorum
öyle biri olmasamda
yar sevmedim üstüne
bilmem bana kastın ne
bu hayat senin diye
beni üzdün niye oy
en iyisini türkülerimiz anlatıyor
ikimizin aşkını
unutamam seni yar
bugünün yarını var
beraber mutlu geçen
günlerimiz var
sen gelmessin bir türlü
dertlerim türlü türlü.
nic dertleri çektim
bu başka türlü canım
unutamam seni yar
bugünün yarını var
beraber mutlu geçen
günlerimiz var
kalbim acıyor
acıtıyorsun

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara