Bir Türkseniz Neler Yapamazsınız!

on Salı, Nisan 07, 2009
Başka ülkeleri gezemezsiniz : Mesela amerikada doğmuş olsanız kutupları gidip gezebilirsiniz ama Türkiye'de doğmuşsanız yapamazsınız.

Okuma oranı düşük,cahil ve koyunların çok olduğu bir insanlar topluluğunun içinde yaşarsınız ve aynı havayı solursunuz ve aynı tv'yi izlersiniz bu kesimler sizden fazla olduğu için genelde onların izlediği tarz programları izlemek zorundasınızdır.

İyi bir iş bulamazsınız iyi bir kazanç sağlayamazsınız.

Hiçbir zaman lüksünüz olmaz.

Yıllarca politikacıların geliştiremediği bir ülkede yaşıyorsunuzdur.

Engellilerin hiç bir zaman yaşayamayacağı bir ülkede yaşıyorsunuzdur.

Amerikada avrupada çift işte çalışma imkanınız varken Türkiye'de birtaneyi bulduysanız öpünüz de başınıza koyun koyun.

Yurt dışındaki insan hakları insani şartları hiç anlatmıyorum bile.

Ayrıca şu borçlu dünyaya gelme hikayesi var beceriksiz politikacıların ve hortumcuların yüzünden bu hale gelmiş bir ülke hala beceriklisi pek görülmemiştir.

Hep yurt dışındakilere hasret olursunuz.

Güzelim şehriniz İstanbul bir beton yığınıdır.

Heryer gecekondudur.

Heryer betondur yeşillik yok denecek kadar azdır denizlerle yetinirsiniz.

Akşam işten çıkarsınız durakta bir iki saat beklersiniz boş otobüs bulamazsınız gidenin arkasından gelen o da doludur hatta minibüsler bile doludur. (Burda benim aklıma şöyle bir uygulama geliyo ağzına kadar dolu otobüse bindiğnizde bilet parası vermemek çünkü ben o rezil hizmeti almak için niye para veriyim bana bomboş bir otobüste yolculuk hakkı ver bende sana bilet parasını ödeyim verdiğim paranın karşılığında hizmet ver bana ben zorla bindiğim tıka basa dolu otobüse bilet parası vermek istemiyorum bence böyle bir uygulama çıkmalı ve eğer otobüs çok doluysa yolculuk bedava olmalı zaten yollar ayrı bir kalabalık ayrı bir dert ayakta durmak ayrı bir dert maymun gibi bi ordan tut zorla ayakta dur çeşit çeşit şekle gir.)

Devlet gelen dolu bir otobüsün peşinden boşunu göndermez yani parasını ödediğiniz halde devlet size yeteri kadar araç temin etmez yeni bir araç almak yerine sizi dolu otobüste yolculuk ettirir sırtınıza basarak o parayı cebine atar.

Ülkenizde yetenekli yönetici politikacı yoktur hep Atatürk'ü özlemle anmak zorundasınızdır.

Hava alanında pasaport kontrolünde ücüncü sınıf insan muamelesi bu şıkkı geçiyorum ya zaten gezemiyoruz sırf okan bayülgen için :).

Daha 2009 yılında onlarca yıl bile bu acıları çekmek zorundasınızdır.

Avrupanın matematiksel olarak 50 - ila 100 yıl gerisindesinizdir.

Güzel ülkeniz bir türlü gelişemez gittikçe borç batağına batar o borçları ödenmez.

Şu an sevgilimle konuşuyorum daha yazamıycam raslantıya bak o da yurt dışından belki burdan kaçma sevdamdandır Türkiye böyle oldukça daha çok herzaman beyin göçü olur

Bu yazının amacı ülkemizi kötülemek değil eksiklerini görüpte birşeylere uyanmamız yazısıdır belki bir dürtme olur birileri bişeyin farkına varırda yavaş yavaş düzelmeye başlarız gerçi tek bu yazıyla olmaz internette binlerce buna benzer yazılar var ben Türküm eskiden Türk olduğumdan çok gurur duyuyordum ama artık gurur duyma hevesimi yavaş yavaş kaybetmeye başladım.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara