neden comlu siteye geçmiyorum geçemiyorum

on Cumartesi, Nisan 04, 2009
neden neden çünkü burada istediğimi yazabiliyorum özgürüm com lu siteye geçsem kendime çok çeki düzen vermem gerek yazdıklarıma dikkat etmem gerek comlu site beni kaldıramaz burda istediğim gibi yazabiliyorum özgürüm brave heart ta özgürlük için savaşmamışmıydı pardus bir özgürlük işletim sistemi değilmiydi veya ubuntu kendime böyle saçma sapan suç ortaklarıda bulabilirim bugün kendime saçmalama izini veriyorum bugün başka sitelerden linkler girmiycem sadece özgürce saçmalıycam hatta robin hood gibi ormanda zenginlerden alıp fakirlere verebilirim veya zenginlerden alıp kendim verebilirim:D ayy ne iyi bir insanım türümün son örneğiyim lan uzaya çıkcak adamım be kaptanın seyir defteri 04 nisan 2009 17 : 50 uzayda zamanın olduğu dünyanın belirli bir yerinden yazıyorum

* yazının koptuğu nokta : veya zenginlerden alıp kendim verebilirim:D

(silinen yazımı aklımda bukadar kurtarıp yazabildim berbat oldu acıncak haldeyim bunuda sizin için yaptım)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara