seni sevmiştim kızım

on Perşembe, Nisan 09, 2009
seni o kadar çok sevdimki senin için öldüm kızım ama senin bundan haberin yok seni dünyada ki herkesten çok sevdim gözlerini bir defa daha görebilmek için öldüm günlerce gözlerin için öldüm gözlerini bir kez daha görebilmek için canımı verdim nerde olursa olsun farketmez belki senin vücudunda belki sana benzeyen bir fotoğrafta belki sana benzeyen bir kızın üstünde seni o kadar çok sevdimki senin için öldüm kızım aşkım o gözlerinle bir tek beni vuramadın herzaman o gözlerinin gölgesinde kalmak çok isterdim eminim sende istiyordun seni o kadar çok sevdimki senin için öldüm kızım bu hikayeden ölme değil gerçek bir ölme ben sensiz yaşamayı değil ölmeyi seçtim taa ki birgün senden sonraki gerçek aşkıma rastlayıncaya kadar seni o kadar çok sevdimki senin için öldüm kızım senin bundan haberin yok hala hayatın durması bile benim için bir anlam ifade etmesede senden başka senin gözlerinden başka al canımı aşkım ne olur biraraya gelelim senin için ölürüm ben senin için varım sensiz nasıl geçirebilirim aşım lütfen sensiz olamam acı çekiyorum hemde çok lütfen yanıma gel lütfen benimle ol yaşamıyorum sensiz anlasana damarımdan bir damla kan geçmiyor geçsede ben hissetmiyorum kalbim kan pompalamıyor nefes alsamda hikaye sensiz boş seni seviyorum lütfen sensiz yapamıyorum senin için bu dünyada ölürdüm ama sen bilmiyosun belkide biliyosun senin için ölüyorum lütfen benim farkıma var artık bıktım yaşamaktan aşkım lütfen sensiz ölüyorum yaşamıyorum seni çok seviyorum sensiz yaşayamıyorum aşkım bee benim olsaydın nolur olmaz mı bırak onu lütfen senin asıl ilacın benim sende biliyorsun bunu lütfen ne istersen yaparım sen ne isersen razıyım aşkım herkese karşı gelelim Tanrı'ya da karşı gelelim bize böyle bir yazgı yazdığı için beraber olalım bak ben uyanığım lütfen sende uyanık ol sensiz yaşayamıyorum yavas yavaş tükeniyorum sevgilim daha fazla dayanamıyorum çok acı çekiyorum kanım acıyor sensiz bir dnyaya varmısın yokmusun yokum milyar dolarlara seni deişmiyorum sen benim için daha önemlisin bu dünyaya sadece seninle yaşamaya gelmişim lütfen aşkım birbirimizdeki bu ışığı görelim aşkım lütfen acı bana gözlerimdeki ışığı gör seni sevme ışığını senin için ölüyorum sadece bu dünyada aşkım lütfen senin için ölüyorum seni mutlaka kazanmam gerek ama bu dünyada değil belkide bu dünyada başaramıyorum hayatımda tek eşim seni gördüm geçmişlerin hepsini unuttum aşkım lütfen yanıyorum sensiz bedenim yanıyor her gün acı çekiyorum bir sözünü duymak için ağzından çıkan bir sesi duymak için senin için ölüyorum aşkım lütfen acı bana senin onla olmana dayanamıyorum senin gerçek aşkın benim bendim dünyanın en güzel kızıylada evlensem anlamsız benim için sen varsın senin için ölmeyi seçtim kızım sensiz ölmeyi sen bana inanmasanda gözlerim kan ağlıyor hergün cehennem azaı bu olsa gerek sensiz bebeğim...

*bunu kafam on numrayken yazdım maalesef yarın kafam normalken okuycam.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara