kalbime şiş yok

on Cumartesi, Nisan 04, 2009
umarsızca sabahlamak istiyorum
hiçbir işe yaramamak
bir çöp olmak
insanlıktan çıkmak
hayatta kaldırmam gereken şeylerin altında
kaldıramıyorum eziliyorum
ve o ağırlıklar bindikçe daha da ağırlaşıyor
kat kat üst üste katlanıyor
kurtulamıyorum
umarsızca sabahlamak istiyorum
insanlıktan çıkmak
hiçbir işe yaramamak
borçlu olduğum kimselere borcumu ödemeyerek
onların gözünde hayırsız olarak
çünkü ben kalbimden vuruldum
kalbim yaşamıyor şu an bende yaşamıyorum
umarsızca sabahlamak istiyorum
sabaha kadar uyumamak
insanlığımdan çıkmak
arkadaş markadaş istemiyorum
kimseyi istemiyorum
onlarda yeri gelince satmıyorlar mı
umarsızca sabahlamak istiyorum
ummanın bütün yükleri sırtımda yokken
sabah bir mankafayla dünyaya uyanmak
sakal bırakmak istiyorum
insanlıktan çıkmak
kanımda milyonlarca zararlı maddeyle dolaşmak
belkide bu yazıyı burda kessem iyi olur
daha fazla insanlıktan çkışımdan uzak tutarak
heryerde aşk acısı yazıları
birtane mutlu insan yok
eşler hep yanlış kişileri bulmuş
acaba bizdemi kıyametin bir alametiyiz
artık umarsızca sabahlamak istemiyorum
sadece insanlığımdan çıkıp uzaklaşmak
acılarımı unutmak
sendemi yazar oldu be eşoğlu eşek.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara