üstümden üç köpek geçti

on Perşembe, Nisan 02, 2009
köpeklerle fantazim evrekaaa ne güzel kafam güzelken yaziyom bu anı özliycem daha çok içkim var ama ya bugün bizim mahallenin köpeği haa üç beş köpek bugünki maceramı anlatmadan daha eski maceramı anlatcam kısmet bugüneymis bizim mahallede çete kurmuş 5-6 köpek var sürekli birlikteler beyfendiler geçen baktım hepsi bir kediyi bi yere sıkıştırmışlar havlıyolar falan kedi çıkamıyor bende bunları kovmak için ayağımla bir ittim bunları iki ittim üç ittim dört ittim beş ittim neye hiçbişey demediler artık altıncı itmemde birisi bana başkaldırdı ve havlamaya başladı diğer arkadaşlarına yan gözle bakarak bakalım bana destek veriyolarmı diye neyse bunu geçtik
asıl hikayem yine bu serseri köpekler sokakta geçen kafalarına estikleri araçlara saldırıyolar neyse bunları örgütleyen biri var ve o kafasına estiği arabalara havlıyodu diğerleri peşinden bunlar havlarken kalabalık ya bende yanlarından geçtim o çete lideri yine bir arabaya havladı fekat kalabalık olduğu için köpeklerden biri bana havlıyo sandı bana hırladı siyah büyük bi köpek tırstım falan neyse kaçmadım zaten kaçsaydım işim dumandı neyse ben ona sesli bi şekilde dedimki amına koduumun manyaa bana değil arabaya falan öyle böyle geçti olay ben yolda yürümeye devam ettim herkes mutlu bir şekilde idi sonra düşündüm cebimde bir litrelik şarap vardı saldırsaydı kafasına indirirdim sonra mutlaka hepsi birden saldırırdı sonra bir daha düşündüm acaba vururmuydum köpeğe yazık olcaktı bir hayvanseverim ya belki dedim insan kendini korumaya çalışınca çok vahşileşir falan kafamdaki soru işaretleriyle o araziden kaçtım.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara