gerçek aşkına nağmeler - çeliğin şarkısı

on Perşembe, Mayıs 07, 2009
öldür beni öldür de kurtulayım bu acıdan aman be sen kandan korkarsın bi karıncaya bile zarar veremessin kendi işimizi kendimiz verelim zaten acıya alışığım sayende aşkım acıya bağımlı oldum acısız yaşayamıyorum tinercilerden beter ettin beni aşkım lütfen ya birlikte olamakmıyız ama bu bi hayal sen nişanlısın yakında evlenceksin ama benim onu terkettiğimi duyarsan acaba bir ümit nişanlını boşverip bana dönermisin çok zor aşkım çok zor sevgilim artık hayata küsüm acı çekiyorum seninle bu dünyayı yaşamak için canımı bile verirdim biliyomusun seni çok seviyordum çok eğlencektik çok mutlu olcaktık sana kimsenin yaşatmadığı mutlulukları yaşatcaktım aşkım nerdesin aşkım neden yanımda değilsin neden neden sensiz bu dünyada yaşıyamam öldür beni sen olmadan yaşamak istemiyorum çeliğin böyle bir şarkısı vardı .

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara