kurt cbain gibi kız olmak istiyorum

on Pazar, Mayıs 03, 2009
kurt cobain gibi kız elbisesi giymek istiyorum in bloom klibindeki gibi kurt cobain olmak istiyorum lan ben çok mu hepimiz kurt cobainiz hepimiz nirvanayız bir zencinin nirvanayı sunması gibi beyaz olmak istiyorum bir kızılderili kabilesinin beni nirvanaya adak sunmasını istiyorum beyaz etlerimle kafam on milyon olsun istiyorum yetmez 50 40 100 110 milyon uçmak istiyorum lan uzaya bu yobaz insanların düşüncelerinden kurtulmak istiyorum gelişmemiş ilkel insanların insan olmak isiyorum adam gibi insan olmak insan olmak dürüst arkadaş olmak istiyorum arkadaşı için herşeyi yapan insan olmak bırakıp giden arkadaş bozuntusu şerefsizlerden olmak istemiyorum herşeye rağmen msn'de uygun gözükmek istiyorum dışarda değil.

1 Yorum Yapin:

incesticide dedi ki...

bu aralar yokum bilgisayarım bo0zuk

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara