on Cuma, Ekim 30, 2009
aslında ben vejeteryanım pek et yemem ama annemin aldıgı bu aralar bol kestaneler yüzünden birsürü et yedim pek memnunum kendimi pek iyi hissediyorum çoğu kurtluydu ve ben et yemeyen biri olarak alıştım nerdeyse yarısından fazlası kurtluymus eee kıyma niyetine yiyorum iste hatta birkere igrenc agzımda ciyniyorum sakız gibi Allahım dedim kestane böyle olmaz ki sakız gibi tesekkürler anneciimm sayende bu et yemeyen yaramaz oğlun birsürü et yedi ama vazgeçemiyoki insan annecim hastalık gibi bi baslıyosun bidaha bırakmak ne mümkün herseyden vazgeciyosun ve kestaneye kitleniyosun zamanla ustalasıyosunda nasıl ayıtlıycağını temizliycegini ögreniyosun bi meslegim bile olmasada kestane temizlemede usta oldum birde dünyanın en zor isi kestane temizlemek eee Allah bosa demiyor emek olmadan yemek olmaz lan niye bu Allaann gavurları herseye kafaları calısıyoda bi kestane temizleme makinası yapmamıslar belkide yaptılarda haberimiz yok iyimi dimi en kısa zamanda bir yurt dısında kalan insana ısmarlamak lazım ben bos islerin bos yazıların kaptanı bu ise seneler önce atandım halada ustaca yapıyorum hahaha sene bilmem kac teleon diye bir kanal uzay polisleri spice rangers iyimi uzay yazmayı unuttum yaa baharatmıydı o yoksa neyse elimde sözlük var pc de ama hic acıpta bakamıycam üseniyorum siz kimsiniz ki sevgilim degilsiniz biseyimd egilsiniz siz aklınızda hayal edin bizim bi matematik hocamız vardı hep anlatırken x le baska fanteziler kurmayın derdi ahh ne günlerdi yaa space rangers falan müzigi bi harikaydı hep bekleyip izlerdim o zamanlar ayrı bi hava solurduk teleonun ilk cıktıgı zamanları hatırlayan varsa birsürü cizgi film vardı ilk annemle babamla kızkardesimle kasımpasada yürürken karsılastım bi dükkanda tv de teleonda space rangers vardı ilk defa gördüm o kanalı logosuda hosuma gitmisti alıs veris yapıyoduk dünyanın en mutlusu bi aile olarak sonra bi büfeye girmistik biseyler yemistik tost mu portakal suyumu ne bilader bu yazı nereye gitcek merak ediyom aile saadeti falan olsun lan üff dur bee bi eski günleri yadediyim bi ailemi düsünüyüm bu sayede zaten hic yapmadıgım bisey ya olaya bakın anneniz herseyinizi yapsın yatagınızı toplasın temizlesin cayınızı pisirsin tost makinesinde tostunuzu hazırlasın omletinizi kırsın yıllar boyunca falan bütün hizmetinizi bikere gık demeden yapsın hatta arada kızın bagırın hicbisey demesin size köle gibi büyüyene kadar hizmet etsin sonra bi kız gelsin sizi alsın siz o kızın kölesi olun annenizi unutun kıza hep tatlı seyler söyleyin hediyeler alın ama annenize canım annenize hicbisey yok zaten böyle nanköt nanköt köt oldugumuz icin cennetten kovulduk hepimiz pis günahkarlarız hahaha isimize yaradıgı gibi yasıyoruz hepimiz nankörüz simdi gidin facebookta hepimiz nankörüz diye bi grup kurun bütün insanlar da oraya üye olsun beni yormayın.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara