başlıkkız başlıksız kırmızıbaşlıklıkız

on Cuma, Ekim 30, 2009
başka insanlarda seni arıyorum hiç olmayan insanlarda onların mutluluğunda ben mutlu olmadım ben mutlu olmadığım için onların mutluluğunda seni arıyorum onların hayatlarına bakıyorum onların resimlerine onların mutluluklarıyla mutlu olmaya çalışıyorum başka insanların mutluluklarıyla sensiz sana dokunamazken seni hissedemezken dudaklarına dokunamazken vücuduna dokunamazken onlar çok mutluyken bende onlarla gülüyorum sonra aklıma sen geliyorsun sensiz olduğum tekrar hüzünleniyorum kendimi yazılara vuruyorum ölmenin şafağında hüngür hüngür ağlıyorum bir erkek gibi onlar çok mutlu hep beraber ben hariç herkes gülüyor ben hariç artık sana dilim varmıyor aşkım demeye ama ne olursa olsun dilim varıyor aşkım demeye sen benim aşkımsın bana ne kadar acı çektirsende aşkım aşk kötü günler içindir ben bütün kötü günlerde senin yanındayım umarım sende olursun beynime duman çekmek istiyorum kendimi kaybetmek dağların tepelerinde gezmek yalnız başıma ben şu an sen diye bi başkasını mutlu ederken sende ben diye bi başkasıyla beraberken artık gelecekten pek umutlu degilim ama icimde cok kücük bir umut canlı yasıyor ışıldıyor bazen bana cok sacma düsünceler kuruyor sanki sen cok dayanamazsın bi anda herseyini arkanda bırakıp bana dönersin diye ama yapmayacağını biliyorum gururunu ölsün bizi öldüren gururunu belkide artık eskisi kadar sevmiyorsun beni belkide ona çok bağlandın belkide bu aşkı tek başıma yaşıyorum ama olsun herşeye razıyım içinde sen olda aşkım inan seni çok seviyorum senin için ölüyorum her an seni düşünüyorum kanımda sen varsın sanki doğuştan türk milli takımını tutan bir taraftar gibi sanki doğuştan gülen bir bebek gibi doğuştan kanımda sen varsın geziyosun sürekli aşkım ve ben sensiz yapamıyorum.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara