bu şarkı sana

on Cuma, Ekim 30, 2009
ben herşeyimi sana verdim
anlasana
hayatımı
ama şimdi devam edemiyceğim
boş bir şarkı
sen olsan yanımda
mutluluğa doğru yol alacağımız
beraber söyleyeceğimiz
güzel bir şarkı
ama ben artık sensizliğe alıştım
ve seni istemiyorum
skr git hayatımdan
s8tr et aşkına bak beni dinle
kendine gel lan bir kaşarı sevme
kanında varmış kahpelik işte
sende inanma kaderine küsme
sikkolik olmuş aşkımın hali
giren çıkan belli olmaz abi
kim sevdi seni benim kadar
haydi cevap ver şıllık kahpe
fahişe sevgilim olması ne güzel
aşkına layık sevende ne gezer
aşkı gururla yaşamak varken
yaşatmadınki sen ben severken
bu şarkı benden aşkına hediye
ayyüzlümmüş hadi siktirgit
hadi siktirgit
hadi hadi siktir git.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara