geçmiş dünya salça pardon makarna günü

on Çarşamba, Ekim 28, 2009
geçen gün yani dün ben bu yazıyı yazarkene dünya makarna günüydü ve ben akşam bir tencere salçalı çubuk makarnamı yaptım ama çok yağlı yapmışım hepsini yedim ama mide fesatı geçirdin evde katı yağ yoktu doldurmuşum sıvı yağı çok fazla geldi br ara kusucaktım sonra kusmaya kıyamadım o kadar cok seviyordumki onlar orda kalsın dedim simdi midemden cıkarsa garipler evsiz olur falan

yaa biraz maceralarımıda anlatıyımı mesela önce yarım paket cubuk makarna vardı dedim o yetmez basta aradım aradım hic bulamadım vazgectim sonra o yarım paketi buldum biraz daha aradım baska bi markadan kalan bir yarım paket daha buldum ikisini birleştirdim sonra suyu koydum falan bu arada salca bulamadım baktım evde salca yok ama derin diplerde biyerde cam kasede iki üc kiloluk salca buldum evde salca bitmis neyse hic acılmamıs onuda actım actıgım icin biraz fırca yedim ama neyse salcasınıda attım bu kadar.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara