seni senle yaşayamamki bana hak ver kızsanda

on Cuma, Ekim 30, 2009
aslında şimdiki sevdiğm kişiyi seni özlemekten seviyorum hala kanımda sen varsın hala seni sevmenin artıklarıyla hala seni sevmekten kalan artıklarla onu seviyorum sevdigimi sanıyorum ama farkedememişken yani herseyimde en varsın günese bakarken bile sen benim günesimsin ama vücudum zaman zaman isyan ediyor o kabullenmiyor rol yapmamı zaman zaman hersey iyi giderken vücudumun krizi tutuyor senin krizine giriyorum su an baskasını sevsemde sensizlik krizine ve bu beni dünyadan alıyor kendimden geciyorum kendimi buldugumda bir yıgın haini alıyorum paramparcalara bölünmüs bir yıgın sonra yeniden kendimi kandırmaya baslıyorum sensizlikten sonra yine beynim kısa devre yapıyor sen krizim baslıyor beynim buna izin versede vücudum izin vermiyor sonra kendime geldigimde anlıyorumki kalbim sorun cıkaran organ beynim gözünü kapayıp vazifesini yapsada kalbim yapmıyor söyle ne ettin ona neyle anlaştın güzelim vücudum sana eroyin gibi bağımlıysa ben napıyım hayatı sensiz yaşamak zorundaysamda seni senle yaşayamamki.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara