aşkım sevgilim sen benim herşeyimsin herşeyimdin

on Cumartesi, Aralık 05, 2009
gül gözlüm
gözlerine baktım
bu hayattan vaz geçtim
gözlerin bana yetti
ama sen şimdi
gözlerini anlamayan başkalarının elindesin
nolurdu aşkım biraz uraşsan
beni haketsen
yapmadın
şimdi ikimizde birbirimize kavuşamamanın
kafesinde
kilitli kaldık
ya ben sana geç kalmışım
ya sen bana çok erken
aşkım
ne senin ne benim ne de sevgimizin
suçu var hatası var
günahmı işledik sadece sevdik
kader utansın
bizi bizden çalan zalim
kader utansın...
deliler gibi sevdik................

Sensizliğin sokağında voltaları atarken
Hayal gibi, bir rüya gibi içimdesin sen
Ya ben sana geç kalmışım
Ya sen bana çok erken
Bir hata gibi, günah gibi koynumdasın sen.
gökhan özen kader utansın incesticide cover

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara