içimden bir yazı

on Çarşamba, Aralık 09, 2009
iyi bir çapkın karda yürüyüp izini belli ettirmemeli bu yetenegini başka işlerde de yapabiliyosa o zaman tama yakın bir insan olur *tıpkı, tıpkı ne söyle söylüycektin ver ver ağzındak baklayı ver o muhteşem öğüdünü ver tıpkı şey ney tıpkı hadi çıkar tıpkı ama bunu söylersem dünya mahfolur olsun ver gazı yaa söyle gitsin hiçbişey olmaz tıpkı ne yazcam bulamıyorum ki hahahah olum ben anafikri vermisim bir de bunumu yazcam onuda kendin bul hayal gucünü kullan yegen hayal gücünü kullan hayal gücünü kullan uc havalarda özgür ol hayal gücünü kullan uç havalarda aralarda aralarda böyle bir şarkı vardı aklıma geldi.

*haa çapkın dedikte kadın erkek farketmez erkekler hemen büyüklenmesin ama kadınada yakısmıyor be ama öyle capkın bir kadınla sevgili olmak isterdim ne heycanlı olurdu ne yapacağını biliyo ama benden sonra çapkınlık yapmasın boğarım onu kapının önüne korum valla üşürsün orda acaba böyle bişey varmıdır ya sevgilin çok çapkın ama aldatıyo ama birlikte çok eğleniyosunuz yok yok olamaz olamaz.

ne yani başlık bulmak çokmu zor buna boş ders şarkısıda diyebilirdim nolcak.

ya ben bu yazıda bisey farkettim aslında baslık atmakta bi sanatmış

*tıpkı yetenekli bay ripley... (kendisi şu an okuyup kızmıyodur işallah bize)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara