mınkoyim yine nirvana

on Perşembe, Aralık 10, 2009
nirvana - smells like nirvana tribute incelemesi
bu bahsedilen albüme  b  u   r   d   a   n     ulaşabilirsiniz.
ya kirsten krush ne boktan söylemiş öyle pollyi amna koyim ya çok ciddi sölemiş çok sıkıcı ama dead sex kitten ondan bin kat güzel söylemiş eğlenceli falan burdaki yazılar nirvananın blogumuzda da verilmiş olan smells like nirvana coverleri hakkında yazılıyor ama hicbiri nirvana gibi degil ama hicbiri nirvana gibi degil ama hicbiri nirvana gibi degil daha tam dinlemedimde dinliyorum yavas yavas su anda saat 10am gece saat 00 ye kadar bu konu önümde acık kalcak ve ben dinledikce yazcam yok abi nirvanadaki ruh yok neyse bence direct t bunlardah daha güzel söylüyor be nesse ama o smells like nirvana albümünü dinlemeye deger heart shaped box coveri yapan cocugun giristeki uzatması cok güzel geri o kadar degil niye evanescence heart shaped box coveri koymamıslar cok ilginc ama bu cocukta degisik söylemis butcheri pek beenmedim coverlarda giris hep güzel ama devamı sönük bak su an dinliyorum formerly known as porce de güzel söylemis yine giris güzel ama devamı sönük olsada vasat idare eder all apologies söylüyo şu an in the sun in the sun i feeel as one bende gaza geldim iyimi bir zamanlar msnemde hep bu yazardı bunlar bire bir kopyalamıs nirvanayı copy paste yani su an rape söylüyorlar daha giris ulan az önce kız söylüyodu aynı gruptan su an sanki erkek sesi evet canlı inceleme yapıyoruz hate me doit and do it again waste me bende gaza geldim ilginc olmus gothic kilise havasında bu incelemeyi kafam güzel olmasa yapmazıdın sıkıldım lan bundan bakalım sonu nolcak aaa salaklar sonunda nirvana gibi kopmadı beki bondage smells like teen spirit dinliyorum su an belkide türkiyede ilk defa cover canlı izliyorum ne güzel ne gözel efenim beni sizler yarattınız hakediyorum sarkı aralarında canlı anlatıyorum ya böyle gecmesini bekliyorum bu sanki deathci bi kız gibi blood pigse benziyo ama sesi o kadar güclü degil bok gibi ne zayıf bir ses ama ilginç değişik bişeye benziyo neden hep girişler güzel devamı zayıf oluyo bunlar amatör galiba helow how low evet devam et bebek şlap poposuna şaplak atarmışım eh zayıf bi ses ama dayanabilene idare eder kesinlikle nirvananın altında ama değişik bi tarzı var belki sevenler olabilir bayaa uzun bi ara o yine titresimli gitar sesi ve aynı ses değişik zayıf değişik bu kızı iki kelimede özetliyorum zayıf değişik sonuçta kız sesi ama ben sert kız seslerinide gördüm biraz the ting tingse benziyo eddy pop come as you are'a geçtik bu ne mın koyim ilginç başarılı gidiyor çok 2010ımsı yaaa siz burda yazılanların hepsinde bir emek var hiç kafadan sallama şeyler yazmıyorum bazen and i swear it i dont have a gun siktir git istersen arkadaşım olma demiyor onu ikna etmeye çalışıyor şarkıda devam güzel memory you falan ilginc ya kesinlikle nirvanaya degmez diğer şarkıya geçiyoruz evet koçum sen devam et memory you biz diğer şarkıya geçtik yine o deathci kız i'm so happy diye başlayan şarkıyı söylüyor şu an kafam güzel olduğu için şarkının adını aklıma getiremiyorum bilemediğimden değil beki bondage ya yine aynı ses aynı tarz ne deyim ya burda biraz sesini toparlamıs sanki karizma söylemeye calısıyor ay ne düşünüyorum bliyomusunuz bu bloga giren yabancılar ne ilginc karsılıyodur bakıyo ingilizce isimler nirvana sarkı sözleri ulan bu cocuk değer biseyler anlatıyo ama anlamıyoruz hay aksi keske türk olsaydım falan reklamlar bu kız hakkında yukardaki görüşler işte ama sanki bunu daha iyi söylemiş değişik bi tarz iyi iyi sönük heycan yok ya ben aslında nirvana kadar iyi veya nirvanadan daha iyi söyleyen birini arıyorum lithiummus lan sarkının ismi pink gun breed güzel giriş gitarlarınan saldır ulan bu da mı kız solist yok artık kızlar yarışına döndü m.k az önceki bahsettiim kızın sesine benziyor ama daha değişik daha çılgın daha enerjili daha nirvana tadı veren birine benziyo hatta bu junkie uyuşturucu müptelası sürekli ot içen birine ne denir yaaa ona benziyo kafasına düşkün birisine benziyor yani valla enerji müthiş ama düşük nirvana gibi değil ama bir konserde dinlenip bir dans vardı efenim adını şimdi unuttum heh pogo yapılcak bir gruba benziyor yani konserde yaklaşık nirvana havasına sokabilir ayrıca bu pogo dansı nirvanadan daha eskiymiş güzel yaaa nirvana altında olsada beğendim en azından diğer hepsinden kristen debauvior the man who sold the world inanmıycaksınız bu da kız pek bi monoton söylemiş vah zavallı içim bunaldı lan resmen banu alkanın ham sesi gibi ama gitar ii lam bu kzı cok bunalım yaa melankolik ben diğer şarkıya geçiyorum neden bilemiyorum maptism something in the way bu ne lan cok degisik bi sound nirvanadan sanki baska ama cok ünlü köklü gruplara benziyo sanki dünyada cok ünlü bi grup nirvana sarkısına cover yapmıs ama nirvana degil tabii devamı beklenen gibi biraz düstü ama dinlenebilr ses tonu sarkının önüne geçiyor yani bu bir eksi bi dakka lan bu kız sesimi bi kız kokusumu aldım hassiiirrrrr giriste belli olmamıstı ama bu da kız alın size birsürü nirvana sarkısı söyleyen kız solistli grup icinde birkac erkek var neden evanescence koymadığını anladım cünkü cogu kız araya degisik olsun diye birkac erkek koymuşlar o sonundaki aaaaahhhhını yerim ben senin ulan bu kız türk gibi söylüyor eee sıktın ama eeee sıktınız ama nerde benim nirvanam.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara