on Pazar, Ocak 31, 2010
bir gün mırctan tanımadıgım kıza söyle yazdım
pardon sizi birine benzettim geçmiş yıllardan
yemin ederim azcık içtim bu halim doğuştan
şampiyonum sanarken diskalifiye olduğumdan
işte sevgili bayan tüm gevezeliğim bundan

kızdan şöyle bi tepki geldi ayyyy harika yaaaa böyle demesine çok şaşırdım o kadar şaşırdımki bir kelime etmeden çıktım o zaman yaşım ufaktı o kızı götürsem götürürdüm yani

aslında kıza yukardakileri degil bunları yazmıstım
öyle güzelsiniz ki galiba korkmaya başlamalı
sizin kadar güzel olmak hemen yasaklanmalı
durun tahmin edeyim balıksınız degil mi
cok yalnızım nolur size gidelim mi

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara