on Pazartesi, Ocak 25, 2010
çok güzel bi konu yakaladım beynimde hemen yazıyorum bence kızlar çok kıskanç olmamalı neden derseniz bir kızın bir erkekten isteyebileceği pek işey yok bir erkeğin vücudu fixtir yani genelde hep aynıdır yani bir penisi var ama bayanlar öyle degil mesela her kadın ve erkegin fantezisi vardır mesela ben diyelim ki büyük memeden hoşlanıyorum ve evleninceye kadar hiç karşıma büyük memeli kız çıkmadı veya hiç büyük memeli kız arkadaşım olmadı evleneceğim kızında büyük memeleri yok o zaman bu benim içimde hep bir şey olarak kalmış yani heralde normalde şöyle oluyor erkek ve kızlar evlenene kadar edindikleri sevgilileriyle bütün fantezilerini yasıyor içlerinde kalan ve sonra evleniyorlar ama bir de evlenmeden bu fantezilerini yasayamayanlar var bence bu durumda erkek evlenecegi kıza durumu izah edebilmeli iste sizin icin bir erkekte genelde penis falan var ama bir erkek icin büyük göğüslü veya küçük göğüslü kızlar var gibi yani benimde aşkım içimde hep kaldı ben bir büyük göğüs hayranıyım hayatımda bir defa seninde haberin olarak bir geneleve giderek veya büyük göğüsslü bir bayanla içimdeki şeyi söndürmek istiyorum dediğinde bence onunda eşi olacak kişi bunu saygı duyup kabul etmeli neden derseniz erkegin vücudu genelde fix ama kadınınkiler öyle değil bence anlayıs göstermeliler kadının büyük göğüslüsü var küçük göğüslüsü var büyük popolusu var küçük popolusu var biz erkeklerin poposu hep aynıdır

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara