on Pazartesi, Şubat 08, 2010
benim bu blogun yazarı olarak size biseyler vermem gerekirse zaten tekim biliyosunuz herseye ben kosturuyorum yoruldum beee yarıs atımıyım lan ben yarıs atı gibi öss ye hazırlanan ineklerden ama onunda bir avantajı var adamlar kazanıyorlar abi neyse o zaman size bundan bahsetcem ismimin japoncasını dövme olarak koluma yaptırmak istiyorum normalde hani modadır ya jaonca dövmeler yaptırmak kesinlikle ordan degil hic aklımda yoktu baktım cok hos e bisürüde meraklı insanlar olcak anlamı ne diye elbetteki bende ismimi söylüycem ha bir de onu tasımak var yani tasıycak kadar karizma olmak tasıyabilmek mesela herkes pitbull besleyemez bir karizma ister ben mesel sahsen besleyemem köpek sorun cıkardıgında o sorunlarla basedemem böyle pısırık biriyim iste siz de kendi isminize bakmak istiyorsanız vercem tabi ben cimri degilim iste adres aşşaada ha bi de bu gece okan bayülgen var muhabbetin kralı canlarım ;)

http://lexiquetos.org/nombres-japones/

boşluğa isminizi yazın cambiar tıklayın.

aa ulan mısır hiyeroglifinde daha güzelmis asıl önü dövme yapcam hatta bi yana japonca bi yana hintce bi yana mısırca yaptırcam  siz de bakmak icin yukardaki tıkladıgınız adresi kapatmayın alttakine tıklayın alttaki türkcesi google translatede mısırca linki falan calısmıyo google transleytten bakıp orjinal adreste bakmanız lazım isminize bazı turkce cevrimler bozuk tekrar ingilizceye cevirebilirsiniz.

http://translate.google.com/translate?hl=tr&sl=es&tl=tr&u=http%3A%2F%2Flexiquetos.org%2F

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara