realise bir aşk hikayesi

on Cumartesi, Şubat 06, 2010
geçen gün topa tekme attım
kızın kafasına çarptı
ama şimdi o iyi
bilmiyorum herkes böyle hisseder mi
geçmişe döndüğümde o kıza aşık oldum
ama o beni hiç sallamadı
yapabileceğim hiçbişey yok
bütün güller faydasız
bütün yalanlar faydasız
birsürü söylencek şey var
ama bilmiyorum nasıl
çünkü
bana baktıgında göz göze carpıldık
unutamıyorum
o benim herseyim

gecen gün topa tekme attım
kızın kafasına carptı
sonra göz göze bakıştık
ben ona çarpıldım
belki beni begeneceksin
ve sonra
benim mükemmelim olucaksın
belki
canım belki
yalanlardan sonra
sen benim mükemmelimsin
bilmiyorum ne yapmalıyım
simdi
ama bilmiyorum nasıl
belk begeniceksin beni kutarcaksın
sonra benim mükemmelim olcaksın
bekliyeceğim
burada
yerimde..

ve bütün yalanlar bos
bütün yalanlar bir gerceklige sahip olmak zorunda
ortalıkta birsürü sey var ama bilmiyorum nasıl olcak
cünkü senin icin canımı veririm
sen benim herseyimsin
belki canım belki
sen benim *güzeligime körsün

*(kalbimin)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara