itiraf + iğrenç

on Pazartesi, Şubat 01, 2010
O akşam teyzemgillerde kalmıştık.Teyzemin kızının doğumgünüydü yeme - içme vardı yani vallaha 5 ana yemek yedik .Teyzemin kızının oyun konsolu vardı daldık oyuna ama ben yemekten sonra biraz içmişdim o yüzden aptal durumuna düşmeden uyumaya karar verdim.Sabah oldu.Nasıl sıkışmışım ama büyük geldi gelicek .Karnıma ağrılar girdi.Evin bir tane lavabosu var içerdede teyzem yıkanıyor.Aldım elime naylon poşeti, kapadım mutfağın kapısını 10 dakika içerde artık ne varsa dün yediklerimden birer birer panik yapmadan.Bitanede pet şişe buldum onada küçük ettim.Şimdi napmalı?Evi b.k bürüdü.Hemen çıktım balkona fırlattım gitti.Hiç 2 dk geçmedi.Teyzem banyodan çıktı kapıda birisiyle konuştuğunu gördüm.İlk katta oturan kadının bahçesine atmışım elindede benim poşet.Annemde aralarına girdi.Müdahale etmek istiyordu.Teyzem deli misin falan diyordu.Ben salonda öyle donakalmışım.Arada bir baktım annem komşunun elindeki poşeti alıp kafasına fırlatmaz mı?Poşetde sıcak hani elinde erir gibi oldu bir ara.KAdın yere düşen poşete eline daldırdı bir avuç alıp teyzemin bornozunun içine sürttü.Teyzemi resmen b.k bürümüşdü yeni çıkmıştı halbuki duştan.Ben daha fazla izleyemedim.Utancımdan kıpkırmızı olmuşdum teyzeme karşı dürüst olmalıydım üzgün olduğumu belirtmeliydim.Kapı kapanınca salona geçtim teyzemin karşısına geçip mahçup bir tavırla 'Sıhhatlar olsun teyze ' dedim.Yarasın.Annem kafama vurdu alay mı ediyosun it diye.Bir yandanda teyzemin gözünün kirpiklerine bulaşan b.ku temizlemeye çalışıyordu.Bizimkiler konuştular falan ama hiç boynuma almadım.Yemin ettirdiler çocuklar bende annem yerine annenin ölüsünü öpeyim dedim çaktırtmadan. 3 gün sonra duyduğuma göre 1. kattaki komşusu teyzemin kapısının önüne adet pedlerini atmış.Kanıylada GO TO HELL , BİTCH diye yazmış.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara