kısa günün özeti

on Salı, Şubat 16, 2010
picim format yedi yanlışlıkınan eee sürekli ugraşırsan böyle olur tam 4-5 gündür uğraşıyorum doğru dürüst internete bile girmiyorum çünkü ilk önemli on ları kurtarmak halada düzeltemedim kurtardım ama daha uygun bir işletim sistemi kurmadım nedense yine bişeyler bu kezde windows 7 kuramıyorum yoksa coktan buraya dönmüştüm kafayı yiycem bugünde windowz 7 kurmakla uraşcam feysbuka bile giremedim beee kafayı yiycem sıyırdım iyimi lan nalet mikrosoft senden intikamım var seninle bi gün görüşcez ayyyyyy hemende $ey moduna girdim ne denir isyan bayraklarımı çektim isyan modu be olum uzatma işte neyse ben siiiize bir sadri alışık selamı vererek saahnelerden ayrılıyorum ipimle kuşaaaammm pipimle tışaaammmm bir sonraki reklam kuşaklarında yazılarda görüşmek üzre ahahahaha
not : aman feysbukada girdim noldu be ne biri özlemiş ne biri yorum yaptığım biyere yorum yapmış ne biri fotografıma yorum yapmış ne biri ark teklifi göndermiş ne bi piliç bana arkadaşlık göndermiş ne onla yemeğe çıkmışız falan bu arada pilicin tipini söylemiyorum onu kendiniz hayal edin iyi tamam be sarışındı iyi kızarırdı ama döndükçe güzel piliçti şen piliçmiydi er piliçmiydi düşünüyorum düşünüyorum kendi eksenim etrafında dönüyorum ne kadar fiziğim falan berbat olsada ya bak fizik derken ders fizik yoksa fiziğim on numıra

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara