on Perşembe, Şubat 11, 2010
Seni çok özledim
Gece gözlüm benim
Gemilere bin gel
Yine gidersin
Sonbahar rüzgârı
Kırarken dalları
Ayrı Düşen Yaprak
Yaşarmı Söyle

Olsaydım olsaydım
Ben yağmur olsaydım
Düşseydim bulutlardan
Kirpiğinde dursaydım

Unutuldummu ben
Unutuldummu ben
Seviyorsan bulutları tut gel
(denizleri geç gel)
Yine gidersin

Kayahan

nerden esti bilmiyorum birden bu şeyi koydum sarkının sonlarına dogru biraz neydi lan o cocugun adı yk ismail yk lık var gibi geldi bana
vazgectim birazda ajdar modu var  bu arada bez bebekteki nanadan bir istek daha gönderiyorum kendisi kayahan şarkıları söyleyen nilüfer dinlemek istiyo o kadınında çok enterasan çok güzel sesi vardır lütfen barışın diyo ikisine ilginç kavga edince ikiside biraz gözden düşmeye başladı tabikii değer anlamında değil sadece gözükmeme anlamında.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara