sevdiğinden ayrılmamış tüm sevdikleri yanında

on Salı, Mart 30, 2010
bir çocuğun masumluğunda olmak istiyorum bu dünyanın pisliğinden kopmuş beni oraya gömün onun tam kalbine mutluluk içinde yüzen gökyüzünde uçabilen bir çocuk kadar masum gözlerle dünyaya bakabilen bir çocuk aklı kadar parıl parıl bir çocuk kadar kendine güvenli cesaretli ben bir çocuğun saflığında olmak istiyorum bir çocuk kadar özgür bir çocuk kadar free ben hayatta bir çocuk olmak istiyorum lan yoksa çocukken çok rahattımda herşeyi ailem veriyoduda hiçbişey yapmam gerekmiyoduda ondanmı acaba ama ben o çocuk düşüncesi kadar temiz olmak istiyorum hayattan etkilenmemiş parıl parıl korkusuz.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara