öyle sıkıştırdıki hayat beni

on Salı, Mart 30, 2010
of çok fenayım ya resmen yaşayan ölüyüm öldüm yaşıyorum yani hayat beni çok fena sıkıştırdı bu defa ne kadar çırpınsamda kurtulamıyorum gerçekten gerçekten ya çok fena sıkıştırdı beni kenara ne yapcağımı bilmemekle beraber aşşağı tükürsem bıyık yukarı tükürsem sakal o biçim ya böyle iki ucu boklu deynek gerçekten bir çıkar yolum yok ama yani tam tongaya bastım % 100 benim gibi herkesede yapıyomu acaba bazen hiç çıkar yolu yok önünde iki yol var ve ikisinede gidemiyosun ortada kalıyosun çıkmaz yol ve yapabileceğim hiçbişey yok yüregim kitlenmiş duygularım kitlenmiş hayat herşeyde beni kenara sıkıştırmış adeta intihar dayanıklılığımı ölçüyor ama ben dayanıklıyım sabrediyorum ne kadar acılı olsada belki hayatımı ruhumu herşeyimi alıcaksın ama beni yenemiyceksin.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara