yahu dün gece okan bayülgen

on Salı, Mart 30, 2010
yahu dün gece okan bayülgeni izledim öyle çok rahatladımki kou aşktı aşk acısı kafamda birçok şeye cevap buldum uzmanlarla ah okan biliyorum bu yazıyı okuyosun sana tavsiyem o programı haftaya yeniden yap çünkü yetmemişti bütün herşey tartışamamıştınız aynı kişilerle ama yalnız bilgün belgün hariç o kadını getirme lütfen hep ciddi önemli konuları kaynattı ya zaten toplasan 3-4 saatlik programda 1 saatlik bir konu konuşulduki bu insanın hayatında çok önemli bi konu böyle cıvıtıcak insanları çağırma böyle ciddi konulara sen beni seversin arada gelip okursun biliyorum bu tembihlerimi kulağına küpe olarak tak bu arada bu adamın eskiden kulakları daha kepçeydi kafa füçüktü eski resimlerinden farkettim burayada açcam o konuyu koyucam koyukoyuvercem kayıkayıvercem heh bir de aşk hakkında bişeyler bilmek isteyen aşk acısı çeken gerçekten internetten izlesin dünki muhabbet kralı bölümü çok faydalıydı.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara