Bugün Cumartesi..

on Cumartesi, Nisan 01, 2006
Bugün Cumartesi.. ne günü yiliyomusunuz okan bayülgenle eskii zaga yeniisii tv makinası günüü aslında gecesiimi desek okan bayülgeni bilirsiniz okan bayülgen iste adamın ismi bile bi garip bi karizma ama program son haftalarda cok ntv'deki herkes bunu konusuyor tadına dönüsmeye basladı bence o da bunun fakında hatta bence zagayı bırakıp bu tarz bi program yaptıınada pisman ama ben yinede her cumartesi gecesinii sankii hayatımda baska bisey yokmus gibii bekliyorum daha uzun yazcaktım ama onları okan bayülgen baslıgı altında yazmaya karar verdim..sevgiler saygılar kendinize ii bakın..beni sizler varettiniz..
( her basarılı kisinin arkasında basarılı bir kadın vardır gibii yok bu öle diil süper kahramanlarında zayıf yönleri vardır gelecek sefer size okan bayülgenin zayıf yönlerini anlatcam kendisi benim yakın arkadasım olurda kendisini iyi tanırım hahahaa)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara