İlk kez penis görmüs kız replikleri !

on Pazar, Nisan 09, 2006
-isirmaz dimi..hihihi
+sevgiyle yaklaşirsan birsey yapmaz,korkma
-dur seveyim o zaman
+opersen daha bir memnun kalir...

-aa bumuydu ahmeeet?şeker görünüyor gayet..
+her zaman bu olmuyo nihalciğim..
-nasıl yani?..
+biraz daha dikkatli bakarsan göreceksin ne gibi değişiklikler olacağını..
-canavar olmaz ya..ayy yerim ben onuu!
+ya yaa yersin, dokun biraz gör..

-mehmetttt
+efendim
-ya bu bildiğin sucuklu yumurta
+nasıl yani
- bak işte bunlar yumurta budaaaa ayy buna bişeler oluyoo

-mehmettt
+efendim
-bir şey diyecem ama kızmayacaksın
+nedir bir tanem
-ama bak kızarsan küserim
+söyle aşkım
-bundan bendede var.
+hö??

-hııı..
-heheehe..
-dokunmamda bi sakınca var mı?
-yok yok takıl kafana göre..

-korkuyorum hamza!
+korkma münevver yaklaş az
-ay hamza kötü kötü bakıyo bana bu
+elini uzat, başını okşa alışır hemen sana
-ehehe evet sevdi galiba beni,adı ne bunun?
+küçük hamza
-birkaç günlüğüne bana verir misin?
+dön hemen vereyim...

- mehmet hani çok küçüktü. gerizekalı ya çok korkutmuştun beni küçük diye.. şu an gayet iyi gözüküyo. kalkınca gayet büyük oluyodur.
- böhühühüaüaüahüh!!

-ayy.. füze gibi ahmet..
- evet.. istersen bin üzerine uzay yolculuğuna çıkalım..
-!?..

- uzerime doğru tutma sunu ahmett..
- nedenmiş o?
-ne biliim şeytan doldurur bisi olur, kim vurduya gitmeyeyim akşam akşam...

+ eee bu ufakmış?
- hani ilk kez görüodun .arraam
açıyorum bak ?
- aç
- bak sonra neden açtın demek yok ama ?
- tamam aşkım, yok
- açmıyım yaa, ne güzel öpüşüyoduk
- açar mısın nurettin
- kalkışa hazır değil .mına koduğum neden anlamıyon
- pardon aşkım

Ay ay yerim ben bu küçüğüü ..
- Yer misin gerçekten ..
- Ay yemeyim de yanında mı yatayım .. Şunun şekerliğine bak .. Bal bal ..
- Aşkum biz de yapalım mı bu bebişin aynından ..
Aman tanrım Bunun hepsi sana mı ait
- Komsu Hayri'nin de katkısıyla son hali bu .. Tabi ki hepsi benim
- Hiç farketmedim Haydar ne biliyim
- Yıllardır gizledim senden bu gerçeği
tamam gördük işte! de neden üstüne kırmısı kurdela bagladın onu anlamadım ?
*belki bi açılış yaparsın sandım nurten ondan şeyettim..

-ayyy.. bişiy yapar mı ahmet?
+ .... bile kor..

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara