Eski/Yeni Hitler

on Pazar, Nisan 09, 2006
ArkasI YarIn...
cem yılmazın sarkısına bayıldım...
Cem Yılmaz & Mazhar Alanson - Herşey çok güzel olacak
Metin Arolat - Dert Değil
Cem Karaca - Dadaloğlu
Erkin Koray - Sevince
Erol Evgin - Baba-Oğul
Rashit - Sevdan Olmasa
Müslüm Gürses - Açılsın Meyhaneler
Aysegul Aldinc - Bekletme
Bengü - Güller Yanıyor...
Ali Güven - Boynumun Borcu...
Ali Güven - Yadigar
Arda - Unutma (Yaz Güzelim)...
Asya - Beni Aldattın...
Aşkın Nur Yengi - Bir Benim Ol...
Aşkın Nur Yengi - Serserim Benim...
Yıldız Kaplan - ışıl ışıl
Deniz Arcak - Eller Ağlatır
Fatih Erkoç - Anı
Fikret Kızılok - Bu Kalp Seni Unuturmu
Burcu Güneş - Biz Aşkı Meleklerden Çaldık
Grup Dilemma - Bana Bana
Melike Demirağ - Arkadaş (45 lik)
Yaşar - Cezayir Menekşesi
Tugce San - Neredesin
Simin Mater - Yakamozlar
Gürkan - Mevsim Bahar
Servet Kocakaya - Zor Günler
Nükhet Duru - Yasaksa Yasak
Çelik - Hasret
Pınar Aylin - Ya Sen Gidip te
Ferdi Özbeğen - Dilek Taşı
Erol Evgin - Ben İmkansız Aşklar İçin Yaratılmışım
Müslüm Gürses - Sensiz Olmaz
Fatih Kısaparmak - Gelincik
Mazhar Alanson - Yandım(tarkan daa güzel söyledi)
Suat Suna - Evi Terkettim Bugün
Günce - Gölge
Günce - Yalnızlığım
Gitarcı - Bu Eylül Akşamında (satsana bana kac paraya)
Grup Düş - Yeterdi Bana (grup şurup bu elemanlar hep grup sevenler)
Ferda Anıl Yarkın - Unuttum Sanma
Firdevs - Gitmekteyim
Deniz Seki - Ey Kalbim

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara