Bugün Kalbim AcIdI

on Çarşamba, Mayıs 03, 2006
evt arkadaslar bugün kalbim acıdı hemde cok aksamın bi saatinde dısarı mutlu bi sekilde cıkmısken birden insanlıgımdan utancaam bir sahneyle karsılastım birinci katta oturan kadının bir kedisi vardı onu cok severdi boynunada kırmızı bir kurdele takmıstı hep balkonda izlerdim onları kedi biraz gezer canı isteyince eve gelirdi pencerede balkonda fln dururdu ama kadın bikac ay önce öldü neden oldugunu bilmiyorum sonra bu hayvan ortalıkta kaldı defalarca bu hayvana kapıyı acmıstım evleri birinci katta oldugu icin kedi kolaylıkla sahibinin evine ulasıp miyavlıyodu onlarda hemen kapıyı acıyolardı bazıları acmıyodu dıs kapıyı kediye ama ben görünce hep acıyodum ama anneleri öldükten sonra cocukları hic ilgilenmez oldu gittikce eve almayı azalttılar kediyi ev kedisi olduu icin dısarıya pek alıskın degildi belkide dısarda nasıl beslencegini bile bilmiyodu cogu kez kediye kapıyı acmadıklarını gördüm sordugumda maması oldugunu verdikelrini söylediler baktım kedi gittikce kirlenmeye kötülemeye baslamıs yıkayan yok tabii ama akıllı bi kediydi gecen günler kedi bodrum katında kitli kalmıs kimsenin haberi olmamıs üc dört gün orda ac beklemis belkide daha fazla kediyi bulduklarında cok kötü durumdaydı bayaa zayıflamıs tüyleri daalmıs en son bu aksam gördügümde hic ilgilenmediklerinden birde ev kedisi oldugundan galiba dısarda araba carpmıs cok kötü durumdaydı arka ayagına basamıyo kedi yürüyemiyo gözleri cok kötü olmus tahminim hafif araba ezmis kafasından beyaz bi sıvı akmıs apartmanın dıs kapıyı actıgımda kedi yaralanmıs iceri girmek icin orda bekliyodu beni görünce acı acı miyavladı aslında derdi benimle degildi sadece dıskapıyı acmamı istiyodu bende actım iceri girdi gözler fln kaymıs kedinin gözünün biri yarı kapanmıs bakısları tuhaf tuhaf zar zor yürüyo iceri girdi kedi yürüyemiyoda ama ayagından degil vucududa cok kötü darbe almıs sora gitti sahibinin evine kapıya gene miyavladı baktı kedi kapıyı acan yok herzamanki gibi acmıycaklarını anladı ümidi kesti bodrumun merdivenlerine dogru ilerledi bodruma indi sonra ben dısarı cıktım biseyler yapmam gerektiini hissettim cebimdeki 10 milyon pasta paramla ona et almayı düsündüm baktım acık kasap fln bulamadım en azından ölcekse ii yemek yiyip ölse yolda öyle yürüdüm onu düsümdüm sadece sonra onun o halini gördükten sonra pasta almaktan vazgectim o acı cekerken ben pasta yemek istemedim elimden hicbisey gelmedi en azından onun yasını tutuyum dedim ama bana bana en cok dokunan normalde kedilere nankör derler kedinin yanında ölürsen seni yer derler burda insanın kediye olan nankörlügü ve hainligi vardı kedi ölümünüde bilse yine ait oldugu yerde sahibinin yanında ölmek istedigi icin o halde yanlarına gitmisti cünkü hafızasında eski günleri o aileyle gecirdigi zamanları vardı..bugün günüm mahvoldu hala bunu düsünüyorum ufak cocuklar akılları ermiyo o kedinin annelerinin emaneti oldugunu bilmiyolar

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara