okan bayülgenin sözlük korkusu

on Pazartesi, Kasım 16, 2009
iki gündür bunu farkettim ve hemen yazdım ve hemen sözlüklere saldırmaya başladım ama haklı olarak çünkü şu ekşi sözlük denen zımbırtıda dikkat edin nedense çoğunda çokbilmişler hep okan bayülgenin programı kötüleniyo zaten türkiyede bitane doğru program var okan bayülgen bu gerizekalıların beynini açmaya çalışsın peki ben bunu nerden anladım ilk okan bayülgenin 15 kasım 2009 tarihli programındaki konusmalarından ve bugünkü yani 16 kasım tarihindeki konusmalarından anladım eğer yemekteyiz programındaki kızıl saclı adamı programa katarsa veya bu tarz programdaki kisileri programa katarsa onu beter ediceklerinden bahsetti hemen ardından benden jay lenoyu taklit ettigimi söylüyorlar falan hakkında konustuki girdiginizde bu sözlüge hemen bu yazı karsınıza cıkar ayrıyetten birtane daha var kendi agzıyla sılanın albüm sarkı isimlerini tek tek okurken bu albüm tam bize göreymis inşallah şarkısını kötü geçen programlarımız için söyleriz falan dedi adam o kadar etkilenmişki sürekli programının kötü olduğu burnu havada yazılardan zaten yapı olarak söylememe gerek yok gençlerin sesine önem veren ve fikirlerine önem veren birisi oysa okan bayülgen senin hicbir programın kötü gitmiyorki hepsi güzel yalnız bu götünden cıkartma yazılarla senin hakkındaki haksız başta ekşi sözlük yazıları seni kötü etkiledigi icin falanda filan anladın sen onu ah be okan yılların programcısısın bu bebelerin lafıylamı hareket etcen arkanda kocaman halk genclik iyi valla sen söyle dersem böyle yazarlar böyle yaparsam söyle düşünürler sen kafana göre hareket et.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara