şu futbol hakkında bi de ben yaziimm

on Perşembe, Mayıs 04, 2006
aslında spor yazarı olcak adamım ama neyse bu aksam hepimiz bu maca kitlendik fb-bjk bi fenerbahceli olarak bjk beni ilgilendirmez sadece söyliyceem su bence fenerbahcenin yenilmesi iyi oldu fenerbahceliler neden derseniz simdi sampiyonluk daha garanti eger kupayı alsaydık önümüzde kalan iki lig macından birini kaybetme olasılıgımız cok yüksekti kupayı alsaydık bence takımımız önümüzdeki maca pek asılmıycaktı ama simdi bu macı kaybetti ligde kaybetme sansımız azaldı hatta hic yok maclara cok ii asılcak bu olayın farkına nedense ilk yarı 2-0 bittiginde vardım eger bu macı alırsak sampiyonlugun tehlikeye girceeni anladım ve gercekten kazanmamasını istedim bir fenerbahceli olarak

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara