on Pazar, Mayıs 14, 2006
yav bu sene ilk defa onca yıllık hayatımda annemin bir hafta önceden hergün sürekli bugünmü anneler günü bugünmü anneler günü diye bana sorup tereddütte kalmasını gördüm lanet dıs etkenler bu kadar hayatımıza girmis televizyonlarda hergün insanların gidip magazalardan hediyeler alıp magazaları zengin etmesi icin günlerdir sürekli reklam dönüyo hemde öyle bi dönüyoki ben dahil herkes artık sasırdı herkes bir hafta öncesinden anneler günü zannetti gecen cumartesi günü aldıgım gazetede bile anneler günü yazıyoduki ben görüp o gün sandım benden sonra annem okudu o gün sandı aslında benim hediye alıp almıycaamı merak ettiinden sormuyo onunda bi annesi büyükleri icin var benden ümidi kesmis kadın pouhaazaten yarın anneler günü cebimde bes kurus para yok sigara alcak bile param yok bi haftadır sigara icmiyorum

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara