...

on Pazar, Şubat 04, 2007
bugün yok ki yarın olsun
fazla düsünme kaybolursun..

--------------------------------

karların carpısması
ne enteresandır ki her kar yağışında insanlar gömkyüzüne bakar ve yanındakine ne kadar inanılmaz degilmi milyonlarca kar tanesi hicbiri birbirine carpmıyor yukarda güclü birileri var der.

-------------------------------------------------

Adam der ;"Sen bir meleksin yavrum
Çocukta elindeki silahla döner;"Seytanda bir melekti"

-----------------------------------------

Kadınlar ne Düsünür

Hadi birlikte duşa girelim - Partiye biraz heycan katmanın vakti gelmedimi?
Aman Tanrım, geliyorum - Ne düşünüyorsun?
Kendimi rahatsız hissediyorum - Evet...Sakın durma!
Bu akşam havamda degilim - En büyük fantezin nedir?
Sen bir hayvansın - Mmmmf hıhhh uammmm!
İğrenc kokuyorsun - Sevişirken kamçı kullanmama ne dersin?
Tamamdır, artık uyumak istiyorum - Kimi düşünüyorsun?
Popomdan uzak dur! - Sonunda kilitorisimi buldun
Düpedüz tiksindirici bir insansın - Bakalım ne kadar sapıksın
Canımı yak! - Nefes alamıyorum!

-*----------------------------------

İnsanın kan kardeşi tekerlek olurmu lan? - Okan Bayülgen - Ağır Roman ,1997
Bu cigaraya acımam, sana değil cigaRaya acımam , sokarım götüne - Gemide ,1998
Yolumdan çekil oğlum, benim oksijenimi kullanıyorsun. Guguk Kuşu 1975
Biz televizyon izleyerek milyonerler,sinema ilahları,rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük,ama olamayacağız.Şimdi bunu anlamaya başlıyoruz. - Dövüş Klübü(Fi
ght Club) 1999
Vücudundan kurtul.Sadece zihnin ve ruhunla yaşa... O zaman toprak altında bile nefes alabilirsin. - Dünyayı Kurtaran Adam 1982
Neden doğru bildiklerimizi kimseye hesap vermeden yazmayalım,söylemeyelim...Fakat meselelerin özüne inebilecek misin,,vurgunculugun,talanın sebebi bu bozuk düzendişr diyebilecekmisinGücüm yettiğince savasmak istiyorum babaÖylkeyse bizi de yaz nefer orduna - Cüneyt Arkın Maglup Edilemeyenler 1976
Tibette bir söz vardır "eger bir problem çözülebiliyorsa endise etmeye gerek yoktur.Eger çözülemiyorsa , endise etmenin bi yararı olmaz - Tibette Yedi Yıl 1997
Dünyada en cok neyi özledin - Anamın tarhana çorbasını Dünyayı Kurtaran Adam 1982
Bu son şansın, bundan sonraya geriye dönüş yok Eger mavi hapı yutarsan hikaye sona erer Yatagında uyanır ve neye inanmak istiyorsan ona inanırsın Eger kırmızı hapı yutarsan, Harikalar Diyarında kalırsın ve ben sana tavşanın deliğinin ne kadar derine gittigini gösteririm - Matrix 1999
Sen sadece haksız degilsin! Sonuna kadar haksızsın
Beni buraya getirmen hadi sevişelim demen kadar heyecan verici
Onunla yattım Çünkü sana aşığım
Senin annen orospu oldu Emrah! - Zavallılar 1984

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara