lanetliyim ben güllyabaniyim beenn

on Pazartesi, Eylül 24, 2007
bi gün kolay bisey olsa bi siteden veya bi forumdan bi kız benim msn yi eklese tanıssak sansa arkadas olsak illaa pesinden koscaz hep tanrım niye hep kolay seyler bana olmuyo yane lanetlimiyim ben kahretsin bu gercegi bilmiyodum ben pat diye yüzüme vurdun tanrım büyüksün demek ki imkan olsa adams family de de oynardım zaten tipim öle ailemde öle ne acaip bi yaratıım ben beni bölemi cezalandırdın kiiii niye ama benim sucum neydii hııı benim sucum neydii niye benn niye amaa niye amaaa zaten ben bunların cevabını coktan aldım masus soruyom maksat gırrgır olsun. ulan simdi baslıgı okuyup kimse kız olduumu sanmasın erkegim ben

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara