yıllar önce..

on Çarşamba, Eylül 12, 2007

yıllar öncesinden pentagram yüzüümü bile buldum bi de pentagram kolyem vardı onu bulamadım pentagram takıyosam sana ne kiiiii kötü bisey ifade etmiyo belki ben seytanı degilde dogadaki gücleri temsil ettigi icin takıyosam cingeneler gibiii roman deniyodu gaalibaa falan fiilann işştee bi ara su polisler satanistleri fellik fellik aradıgı zamanlar cıkardım cünkü genelde siyah giyinirdim bi de satanist damgası yiyip hapse düsmek istemediimden ne de olsa benim temiz bir ailem var bu hayatta falan filan yaniii diicemkiiiiküüüü falan filan yaniiiii yaz yaz bitmiyo bu amına godunumun lşeşeyiii falan fiilaann... ivin in his yuutthh i love you frenacaes farmes and i mis yoouuu and im negative creepp.....

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara