ben annemin noktanoktasıyım

on Cumartesi, Ekim 13, 2007
ben annemin ............'yım
herkes kendi annesinin en şeyidir hayatta yalnız kaldıınızda kimse size bakmadıında hiç üzülmeyin en azından yanınızda anneniz var mesela ben tipsizmisiniz sizi herkes orta hallimi görüyo ben annemin en yakışıklısıyım veya şarkıcı olmak istiyonuz superstar fln ama olamadınız en azından hayatta ben annemin şarkıcısıyım baara baara söylediim nirvana sarkılarını o dinliyo vs
ben annemin yakışıklısıyım
ben annemin bitanesiyim

mesela
indis annesinin en güzel kızı
mesela ben annemin yavru çirkin ördeğiyim
freelancer annesinin arama bulucusu ne ararsan buluyo ha biraz da barlara takılıp iciyo orda hatta teomanın zamparanın ölümü şarkısındaki bar filozofu onun olduguda söylenir
mada annesinin kızı cünkü o da bi anne

başardım bee 5 dakkada iki mesaj

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara