MANSON'DAN İNCİLLER

on Çarşamba, Kasım 21, 2007
Manson denilince akla ilk gelen konu; "self blowjop" yapabilmek için fazlalık yapan kaburga kemiklerini aldırdığı olur. Yıllarca konusulan bu konunun doğruluğuna inananlar için Mansonun her defasında bunun bir yalan olduğu ve sağlık açısındanda bunun mümkün olmadığı defalarca acıklanmıştır.

Marilyn Manson bir konserinde davulcusunu yakmaya kalkmıştı. Ruh hastası olarak anılması yadırganmasa gerek.

"South Park 'da yaşamak mükemmel olurdu. Bu adamları seviyorum benim beceremediğim bir işi yapıyorlar ahlaki değerleri yerden yere vurup kendilerini sevdiriyorlar.

"Birkaç kez black metal konserine gittim. Cradle of fith felaketti. Onlarda hiçbir mantık yoktu. Death Metal çalan Adams ailesine benziyorlardı."

"Saddam Hüseyini öldürmektense, ona daha büyük bir ceza vermeyi isterdim. Mesala Mc Donalds'da bir iş vermek!"

"Kadın gibi görünmekte hoşuma gidiyor. Kaba tüylü bir ayı gibi görünmekten daha iyi olduğunu düşünüyorum bunun"

Her albümde sansasyonel bir haberle karşımıza çıkan Manson zaman zaman bu durumada sinirleniyor." Benim albümlerimi yasaklayacaklarına silah satışını yasaklasınlar, ben eğlencemi satıp para kazanıyorum." diyerek kuruluslara tepkisini belirtiyor.

"Bazen kendime şu soruyu soruyorum; ben melek olduğunu sanan bir adammıyım yoksa adam olduğumu sanan bir melek mi?"

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara