on Çarşamba, Kasım 14, 2007
Türkiyede son zamanlarda blog yazan insan sayısı arttı.Bu beni çok sevindiriyor çünkü , spesifik alanlarda daha çok bilgi sahibi olunabiliyor , insanlarla iletişim daha iyi noktalara taşınabiliyor vs.. Bununla birlikte doğal olarak blog okuyan insanlarda arttı.Çünkü neredeyse her ilgi alanıyla ilgili bir blog açıldı , ya da genel bloglarda insanların ilgisini çekecek konular konuşuldu.Ancak blog okumayı seven , onlardan faydalanan insanlarımız nedense , tam tersi bir şekilde yararlandığı yazıdan desteğini esirgiyor.Bir yorum yazmayı çok görüyor.Acaba yazacak birşeyler mi bulamıyor yoksa “aman canım ne gerek var” mı diyor? Eğer birinci önerme doğruysa , burdan size sesleniyorum blogları takip eden arkadaşlar ; ne olursunuz okuduğunuz yazıyı yorumsuz bırakmayın.Bir teşekkür bile o blogun yazarını mutlu mesut eder , bu mutluluğu çok görmeyin Ancak eğer ikinci önerme doğruysa unutmayın o yazıları yazanlar sizlerle bilgilerini paylaşıyor ve katkıda bulunuyorlar.Birgün bildikleri şeyleri yazmaktan vazgeçip “aman canım ne gerek var , ben biliyorum o bana yeter ” derlerse işte o zaman görürsünüz.Şu anda dünyada ki en pahalı şey bilgi.Millet milyarlarca lira verip abidik gubidik sertifikalar alıyor.Ancak öyle arkadaşlarımız varki blog camiasında bilgilerini bir yorum karşılığında satıyorlar ya hani çoğu zamanda bulamıyorlar o yorumu bile.Tekrar rica ediyorum arkadaşlar , iki kelimeyi çok görmeyin bizlere …

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara