bir konuşma bir hezeyam ay heyecan

on Çarşamba, Aralık 26, 2007
eller yukarı ben bi soyguncuyum
eee nolmuş
ben bi soyguncuyum
tamam da nolmus
korkmadınmı
yoo
öll bee
ben senin her yüzkerede gördügün vatandaslardan degilim been intihara teşebbüslü tam teşekküllü birisiyim ölüme acığım
eee nolmus
yani vur beni korkmuyorum
ama ben katil degilim sadece soyguncuyum
vurmuycaksan niye silahı dogrultuyosun
amacım sadece korkutmak
peki karşındaki sana silah çeker seni vurursa
o zaman ölürüm
o zaman sende ölüme tam teşekküllü bi soyguncusun
evet
aaa biz birbirimizi bulmuşuz
aaa evet kardeşimmmm
evlenelim mi
oluur..

1 Yorum Yapin:

Adsız dedi ki...

evlenelim mi?
oluur...

çok güzel yaaa...

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara