bir *ntihar mektubu

on Çarşamba, Aralık 26, 2007
kurumuş dudaklarım dudakların gibi gidiyorum ben sonsuzluğa sen burda kal beni bekle hep bir gün bekle hep bir gün buluşacağız orda...yeminle ama sen beni bekle beklet ama bekle bende seni bekletsemde sen bneim kanımsın damarımsın sen benim dünyadaki hücremsin varoluşumda seni tanıdım yokoluşumda da sen varsın hep yanımdasın hep yanındayım kanının içinde gezicem kanının sıcaklığını hissedicem hep sakın şüphen olmasın bazen yanında olduğumu hissettiricem sana sevgilim seni çok seviyorum ve seni çok sevdiğim için senden ayrılıyorum sırf beni ölümsüzlükle özle diye sırf bana öteki taraftada doyma diye ben senin fanatiğinim bunun için bunu seçtim ve seni seviyorum...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara