on Perşembe, Aralık 20, 2007
ez beni aptal ne duruyosun bir ayakkabının ucuyla ez beni bir canlıya kıymak bukadar kolay günümüzde kafası kızan bi kediye zarar veriyo bi köpeği devöyo bi kuş vuruyo hadi aptal derhal benim canıma kıy benim canıma kıymassan sen bi köpeksin kişiliksiz birisin öldür beni etimi ye bak karnını doyururum sana kalori güç kilo vercem hadi beni ez lanet seni ben sikiyim bi türlü gözün doymadı lanet gözün hadi vucudumu al benim bi tek varlıgım olan vucudum belki gözünü doyurmaya yeter benim kadar ne kadar vucudu yersen belki gözün doymaya yeterde benim gibi başka vucutları yemessin hadi aptal denesene sana diyorum salak ayağının altının kanımla lekelenmesini istiyorum hadi aptal ben senden zekiyim göster kendini senin gibib bir aptal olarak ölmektense böyle zeki olarak ölmeyi tercih ederim hadii göster kendini ayağına kuvvet.sevgilim benimhadi lanet olası aşşalık herif sana dedim bi parçacık bile değerin yokmu öldürsene beni lanet ye beni vucudum seniin vucudunda sonsuzluga ulaşsın köpek sana köpek dediğime bakma sen bi köpek bile etmessin bi köpek mertebesine ulaşamassın ama bende alıştım artık aranızda yaşamaktan artık bıktım sizden bari vucudum diğer soylarımı kurtarmaya yetsin aşşaalık şey değersiz şey hadi herşeyi yok et çevrendeki sen beş paralıksın sen cennette bu yaptıkların için yanarken ben orda bir ırmağın karşısında dinleniyor olcam güneş beni terletcek hadi yap varoluşu bişeye değmeyen insan beyni benden daha büyük daha kuvvetli ama bi kuş kadar düşünemeyen insan yazık sana acıyorum benim soyum kendini geliştirirken sen kendini geriye doğru götürdün kendini haklı çıkarmaya çalışma yarın git bi köpeği zehirle onu döverek öldür çöp kutusuna at ama onun gözündeki senden yardım isteyen masum bi bakış kadar hiç bi değerin yok hiç bi değerin olamaz sen yokedicisin ben varediciyim ben doğa dostuyum doğada bişeyler varederken sen doğa düşmanı doğada bişeyler yokedensin iyiki bana insan değilim dedirtiyorsun seni bugün görüp insanlarla tanıştığıma memnun oldum hadi basta bitsin bu iş..

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara