anabelli

on Pazar, Nisan 29, 2007
gecenlerde trt fm de bi hikaye dinledim orhan veli kanıkmıydı neydi bi yazarın yazmıs oldugu cok duygulu ve güzeldi adı anabelli ama internette arastırdım bulamadım bulsaydım buraya koaycaktım
derken işte buldum

senelerce senelerce evveldi;
bir deniz ülkesinde
yaşayan bir kız vardı, bileceksiniz
ismi annabel lee;
hiç bir şey düşünmezdi sevilmekten
sevmekten başka beni.

o çocuk ben çocuk memleketimiz
o deniz ülkesiydi,
sevdalı değil kara sevdalıydık
ben ve annabel lee;
göklerde uçan melekler bile
kıskanırlardı bizi.

bir gün işte bu yüzden göze geldi
o deniz ülkesinde,
üşüdü rüzgarından bir bulutun
güzelim annabel lee;
götürdüler el üstünde
koyup gittiler beni,
mezarı ordadır şimdi,
o deniz ülkesinde.

biz daha bahtiyardık meleklerden
onlar kıskandı bizi-
evet!-bu yüzden(şahidimdir herkes
ve o deniz ülkesi)
bir gece bulutunun rüzgarından
üşüdü gitti annabel lee.

sevdadan yana, kim olursa olsun,
yaşça başça ileri,
geçemezlerdi bizi;
ne yedi kat göklerdeki melekler,
ne deniz dibi cinleri,
hiçbiri ayıramaz beni senden
güzelim annabel lee:

ay gelir ışır, hayalin irişir
güzelim annabel lee;
bu yıldızlar gözlerin gibi parlar
güzelim annabel lee:
orda gecelerim, uzanır beklerim
sevgilim, sevgilim, hayatım, gelinim
o azgın sahildeki,
yattığın yerde seni.

6 Yorum Yapin:

Adsız dedi ki...

çok ii yapmıssın bende arıodum bi kaç sene önje yane ben lisedeykene 5 yıl oluo ilk senemde okumustum bu siiri hala aklımdaydı geçenlerde kalıma geldi ama bulamadım ...

çok hatrika bi siir

tekrara tesekkürler paylastığın için

Adsız dedi ki...

BU ŞİİRİ BEN LİSE YILLARIMDA OKUMUŞTUM VE ÇOK ETKİLEMİŞTİ BENİ ŞAİRİNİN KİM OLDUĞUNU BİLMİYORMUŞSUN BEN SANA SÖYLEYEYİM ''EDGAR ALAN PO''

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu şairin adı adger allen poe

Adsız dedi ki...

bende uzun yıllar önce okul sıralarında tanışıp aşık olmuştum bu şiire.bu akşam aklıma geldi ve tekrar okumak istedim.nasıl farklı bir tadı vardır... Sırrı Hocam, seni rahmetle anıyorum ve bu şiirle tanıştırdığın için beni, şükranlarımı sunuyorum.

Adsız dedi ki...

Bu şiir benimde çok duygulanarak okuduğum bir şiirdir.Yıllar önce çok etkisinde kalmış ve ezberlemiştim.pazar günü yaşamdan dakikalar programında konu oldu.Ve okundu.tekrar eski yıllarıma döndürdü beni aynı duyguları tekrar yaşadım.

Adsız dedi ki...

vallahi teşekkürler çok aradım yıllar önce bi filmde dinlemiştim acayip etkilemişti benii şimdi okudumm

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara