Bir Estetik Sitesinden

on Cumartesi, Ocak 26, 2008
belki burda bunu yazmam o kişiyi utandırır ama o kişiden özür diliyorum..

elife Diyorki:
herkese merhabalar arkadaşlar sizin en azından pahalıda olsa estetik olma imkanınız var bi’de beni düşünün daha bebekken ateş üzerine düşmüşüm, vücutumun bir çok yernde yanık izleri var ve estetikle de tedavisinin tamamen mümkün olmadığını okudum az önce oysa bu siteye girerken pahalıda olsa çalışır didinir bi’ şekilde bu parayı biriktirir olurum ameliat die düşünüyodum şimdi o hayalimde yok oldu oysa ben bi’ yuva kurmanın hayalini bile bu ameliyatı düşünerek yapıyordum naapiim şimdi hayata mı küsiim… ama yok buna da çok şükür daha ne kötü sorunları olan insanlar var buna da şükür. ALLAH her şeyin en iyisini bilendir şüphesiz. hoşçakalın

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara