on Cuma, Ocak 04, 2008
eskiden iyi seyler yazardım simdi kendimi hergün bisey yazmaya zorladıgım icin iyi seyler yazamıyor olabilirim zaten herkeste yazmak zorunda degil yalnız simdi eski bi dostu ziyaret ettim ve aglamak üzereyim moralim cok bozuldu ben kolay kolay aglamam hic aglamadımda yalnız aglıycak kadar bozuldum icimde cok büyük bi acı ubu degil uhu hic degil bu olay hayat akısımı bile etkiliycek gibi tür bişeyden uzaydan gelme lanet olsun ben bu yazıda çıldırcam cünkü cok bozuldum ühüüü hühühühüüüüüüüüüü yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gercekten cok moralim bozuk ve cok bozuldum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa böhüüüüüüüüüüüü hüüeeeeeeeeeeeeeeeeeee normalde aglıyamıycam icin anca böyle aglıyorum ahh genclikk beni cok üzüyosunuuzzzz ayrıcane neden üzüldügümüde yazamam yazarsam anlasılır o kisi anlar bunu bööhüüaaveeeeeeeeee ne içinden çıkılmaz bi durum bu yazıyı cok sevdigim bi cümleyle bitircem ve bu kişi için yarın çok içcem 'Thanks God A Lot Of Because İt's Friday Hassiktirr Lann Öylemii O zaman Gidelimde Faturaları Yatıralım' oysa seni ne çok sevmiştim napalım kaderimizde ayrı kalmak varmış

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara