on Perşembe, Ocak 03, 2008
eveet yine yeni bir günde merhaba istanbula bugün kar yağdı çok güzel oldu çok tuhaf ya bir kac gün önce etraf günlük güneşlikti bir anda kar yağdı ve her yer kar oldu memleketimi ve şehrimi iste bu yüzden ben cok seviyorum ve on tane new york verseler sehrimi deismem deismem mi acaba o zaman düsünmek lazım :) istanbul büyük bi şehir büyük derken yüzölcümüyle degil icinde barındırdıgı duygularla neyse gercekten istanbulda kar yagması şok bi durum dün hiç kar yağcak gibi bi havası yoktuki bi de benim için ayrı bi önemi var çünkü bugün hayatımda ilk defa kahvaltımı akşam beşte yaptım nası öle bi uyandıysam o saate kadar uyuyp gözümü bi açtım her yer kar karlar düser düser aglarım hep ismini hep ismini anarım.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara