on Çarşamba, Ocak 30, 2008
evt ne yazalım ne yazalım bu karda sıktı ama bi yagıyo bi yagmıyo ne olduğu belli degil hiç tatil yapmıyo yağıyosan bari tam yağda biraz tatil olsun neyse bu arada bende bol bol portakal yiyorum eee gripten koruycak kar sıktın artık bee gerçekten zaten kar topu oynuycak kimse yok hayatımı hep yalnız geçirmeye mahkumum yağsan nolurki yağmasan nolur beni öldürüyorsun bari bir işe yara kar sevgili kar bu laflar sana kimse üstüne alınmasın senden başka. aslında seni çok seviyorum ay sen ne güzelsin bembeyaz yağarsın heryeri bembeyaz yaparsın ama hayatımda eskisi gibi eğlenceli olduğunda ama şu anda inan hiçbişey farketmiyosun ister yağ ister yağma. seni seviyorum seni sevmiyorummu acaba yok seni seviyorum doğanın her halini seviyorum istersen fırtınalar koparsanda istersen ölümüme neden olsanda aşkın her halini sevdiğim gibi mesela -e halini sevdigim gibi seni seviyorum yağ bakalım belki bi gün işe yararsın ama artık biraz fazla yağ ya hakkaten hava açıp bi kapanıyo alkol hoş ortam loş dinle beni hepsi çok boş kimseye güvenme kimseye inanma kimseye aldanma kendin coş ahh canım anneciğim getirdiğin portakallar işe yaradı seni seviyorum hep yanımdaydın.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara