keşke param olsada hergün içsem

on Pazartesi, Ocak 21, 2008
keşke nadide sultanın aşktan ölsem şarkısını içip ölsem olarak değiştirebilsem nedendir bilmiyorum ama aşırı derecede içmek istiyorum ama param yok kahretsin yine içki krizim tuttu ama icki yok sigara yok ne fena dimi ayyyyyyy hani evlet devsizlere tam terssi olcak devlet evsizlere yazı hatası işte yardım ediyo ya keşke içkisizlere veya parasızlarada yardım etse de onlara içki alsa böle dernekler kurulsa ne güzel olurdu eminim 2150 yıllarında insan hakları cok geliscek eger ve böyle dernekler oluşcak millete icki içircek vucudumu dondursammı ne diycem ama o işlemide yaptırcak param yok ne kadar karamsar bi yazı degil mi bu yazıda hersey var hicbisey yok yine herzamanki gibi o zaman bir sonraki volumlerde nice 0.1,2,3,4 versiyonlarda görüsmek üzere see you soonn son : )

1 Yorum Yapin:

milidya dedi ki...

anlıyorum seni...
bu ne bee içki krizin tutmuş...

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara