on Perşembe, Ocak 24, 2008
Nice kadınlar yitirdim ben
Kışkırtıcı bir bakışıyla çılgına döndüğüm
Bir dudak büküşüyle acılar çektiğim
Kahkahaları ile şenlenip
Gözyaşları ile kederlendiğim
Bir tanriça katına çıkartıp tapındığım
Kutsal mabetlerinin sunaklarına
Hayatımı bir adak gibi bırakmayı arzuladığım
Memelerinde
Kasıklarında
Kalçalarında
Bacaklarında
Boyunlarında adanmış topraklarda bir sofu gibi
Vecd içinde kendimden geçerek dolaştığım
Ayaklarına kapandığım
Göğüslerinde ağladığım
Saçının bir teline futursuzca ölüme yürüyeceğimi hissettiğim
Bazen öldürmeyi şiddetle istediğim
Onda yok olup
Onunla var olduğum
bana her defasında
aşkı
Acıyı
Sevinci
Hayatı ve ölümü yeniden öğreten
Nice kadınlar yitirdim ben....

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara